.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توصیه طرفداران جلیلی به روحانی برای تعیین کابینه

شمال نیوز: جبهه پایداری انقلاب اسلامی به مناسبت حماسه شورانگیز سیاسی 24 خرداد و انتخاب رئیس جمهور منتخب بیانیه‌ای را برای تشکر از حضور عظیم مردم و تبریک به حجت‌الاسلام و المسلمین آقای روحانی صادر کرد.

به گزارش شمال نيوز ، جبهه پایداری انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای که به مناسبت حماسه شورانگیز سیاسی 24 خرداد و انتخاب رئیس جمهور یازدهم صادر کرده ضمن تشکر از حضور عظیم مردم و تبریک به حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی به عنوان منتخب مردم آورده است: بی تردید انتخابات 24 خرداد 92 برگ زرین دیگری در کارنامه پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاوردی سترگ در تحقق هر چه بیشتر نظام مردمسالاری دینی است که جز با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این خلف صالح و شاگرد ممتاز مکتب امام (ره ) و هوشیاری و بصیرت مثال زدنی ملت بزرگ ایران پدید نمی‌آمد.

این بیانیه می‌افزاید: پیام اصلی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اعتماد روز افزون مردم به این انقلاب و نظام مقدسی است که 4 سال قبل آماج تهمت‌های عده‌ای فتنه‌گر و معاند نسبت به جمهوری اسلامی قرار گرفت و امروز بار دیگر این مردم نشان دادند که نظام اسلامی مبتنی بر ولایت مورد اعتماد ترین نظام سیاسی دنیا در صیانت از اراده مردم است و این خود یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این انتخابات است.

جبهه پایداری در این بیانیه تصریح می‌کند: همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند، امروز فصل همدلی است. از این رو از رئیس جمهور منتخب، مردم شریف، تمامی گروه‌ها و جریانات سیاسی و اجتماعی می‌خواهیم تا با تلاش و هم افزایی روز افزون در جهت نیل به اهداف نظام جمهوری اسلامی ، اعتلا و پیشرفت کشور و انجام کار های بر زمین مانده، حداکثر مساعی خود را به کار بندند و با توجه به اعلان همکاری دوقوه دیگر انتظار می‌رود که قوه مجریه از این فرصت استفاده کرده و حماسه اقتصادی را با رویکرد اقتصاد مقاومتی سامان دهد.

به گزارش فارس، در پایان این بیانیه آمده است: انتظار از دولت یازدهم این است که در دهه پیشرفت و عدالت، کابینه را ترتیب دهند متشکل از دولت مردان وفادار به آرمان‌های امام خمینی،خون شهدا و مقام عظمای ولایت و نیز در تقابل با اشرافی‌گری و رانت خواری، وادادگی فرهنگی و مقاوم در برابر استکبار ، تا به فضل الهی حرکت کشور به سمت اهداف دهه چهارم انقلاب هرچه پرشتاب‌تر دنبال شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 خرداد 1392
از نظر اين جبهه ظاهراً تخصص اهميت ندارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.01 seconds.